13 Şubat 2011 Pazar

Siyah mat oje(sevilla matte)ve Siyah ojenin(Flormar) farkı!

Siyah mat oje(sevilla matte)ve Siyah ojenin(Flormar) farkı!


Daha önceki yazılarımdada bu konuya değinmiştim flormarın mat ojeleri böyle durmuyor açıkcası... Tırnaklarımda gösteremiyorum bu renkleri çünki tırnaklarımı kısacık kestim:( Ojelerin fiyatlarına gelince Sevilla mat ojem 7 tl civarında,Flormar ise 1.5 tl.Şunuda belirtmeden geçemeyeceğim siyah mat ojeler ile french yapmak o kadar hoş duruyorki...İstediniz rengi sürebilirsiniz ,                                                                                                                                                                                                                                                 Ben Golden Rose NailArt gri ojeleri kullanmayı tercih ettim.                                                                                                                                                                                          Daha sonraki yazılarımda ayrıntılı olarak göstereceğim.             

2 yorum:

  1. canım yazılarının hepsini inceledim :) renk tanıtımların ve çilek desenin güzel.. ama bi konuda bişi söylemek istiyorum : flormar supermatte ojelerin bildigim kadarı ile matlıktan kastı içinde sim barındırmamaları, yoksa sevillanın matlarındaki matlıkla alakası yok.. adamların gunahını alma :))

    YanıtlaSil
  2. işte onu bilemediiimm =)) normal ojelerinden hiçbir farkı yok :/ ama suç benim denemedim bi tırnağıma (kendimde acaip bir psikoloji oluştu oje alışverişine tırnaklarım bakımlı gitmeliyim ordaki elemanlar tırnaklarımı beğenmeli =))bütün tırnaklar ojeli olunca deneyemedim

    YanıtlaSil