13 Şubat 2011 Pazar

Takma tırnaklarım (Nailene marka)

Takma tırnaklarım (Nailene marka)


Bugune kadar sahip olduğum en iyi takma tırnaklar diyebilirim. Bundan öce Nascitanın bir setini almıştım.3 saat içinde düştüler:(.Ayrıca bu tırnakların tamamı beyaz,söylemediğim sürece anlayan olmadı takma olduğunu:)) paketin içinde 36 Adet tırnak bulunuyor.18 farklı boyda;tırnağınıza uygun olanı seçin arkasına yapıştırıcı sürüp tırnağınıza yapıştırın.Yaklaşık 30 saniye basılı tutmanız yeterli.Paket içeriğine devam edecek olursam;1 adet minik törpü bunu ileridede makyaj çantanızda kullanabilirsiniz.1 adet güçlü yapıştırıcı ve bir adet tırnak eti ittirici bulunmakta.Ben Rossman mağazalarından 11 tl'ye aldım.İnternet fiyatları daha pahalı inceledim.Ürünün kodu 71046.Kodu vermemin sebebi: o kadar çok çeşidi varki ben inceledikçe yeni ürünlerini buluyorum.Oje sürdükten sonra silince takma tırnaklarda nasıl bir etki biraktığını görmek istedim... Çok zedelendi açıkcası burdan çıkacak sonuç.Tek renkle kullanmak daha uygun oluyor.En çabuk başparmaklarımın tırnakları çıktı,sebebini çok kullanılan bir parmak olmasına bağlıyorum.Takma tırnaklı bir fotomuda koymadan geçmeyim.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder